Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-13, 22:44   #1
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 13
Sharp$: 600
Standard

2012-08-14 Plymouth - Portsmouth (Fotboll)



Datum: 2012-08-14
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Fotboll
Match: Plymouth - Portsmouth
Period: ft

Spel: Plymouth
Insats: 5/5
Odds: 1.91
Bolag: Pinneclesports

Motivering:
Ok. Cup-match i England, mellan League Two-laget Plymouth och Championship-klubben Portsmouth. Grejen är bara att imorgon så kommer det vara League Two-laget mot Portsmouth ungdomsakademi. Portsmouth har nämligen i detta nu enbart tre spelare att välja ifrån A-lagstruppen till denna match. Den ena av dessa är 17 år, den andra 19. Portsmouth har inte fått värva spelare (med kontrakt) tills för bara några dagar sedan och nu har man bara någon dag på sig att signa spelare (om ens det). Dessa spelare, hur många det nu blir och vilka det blir (vilken klass), kommer med största säkerhet ändå inte att hinna bli spelredo till imorgon. Just därför Portsmouths tränaren, för någon dag sedan, matchade ett rent ungdomslag mot Conference South laget Salisbury, för att få dom redo till denna match. Detta lag förlorade däremot mot Salisbury, som är två divisioner sämre än Plymouth.

Portsmouth har alltså under försäsongen haft många spelare som tränat på "prov" hos laget, i väntan på att bli signade. Dessa har fått spela träningsmatcher, osv, osv. Men nu när det vankas officiell match så är dessa inte tillgängliga. Därav krisen som jag nämner här ovan och därav ungdomslaget som kommer mönstras.

Förra säsongen förlorade Portsmouth mot League Two-laget Barnet i första omgången av samma cup. Jag blir otroligt chockad om så inte blir fallet även denna säsong (en förlust), speciellt nu när man befinner sig i en krissituation och mönstrar ett betydligt, betydligt svagare lag.

OBS: Oddset kan komma att sjunka kraftig ju närmare inpå avspark.

Ta gärna en titt på min spelblogg för dagliga tips och spel: http://tipparen1.blogspot.se/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zleeper (+2), djungelhjul (+5), Soap (+2), tavus (+1), HalaMadrid (+4), muskali (+3), henke111 (+1), DD (+1), mediaman (+1)
tipparen1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 23:21   #2
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Oddsen är som sagt på väg ner. Ladbrokes har kvar 1.91. Ryggade där.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-13, 23:28   #3
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 125
Sharp$: 341
Standard

Är det värt att lägga -1 (asian) på den möjligtvis till 2.375 ?
apmongo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 00:26   #4
 
HL333982s avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 226
Sharp$: 1331


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag fick spela 4200kr på Draw No Bet till 1,83 på Plymouth tidigare idag på Coral. Nu ligger rak 1'a typ på samma nivå, rätt sjukt.
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 06:18   #5
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Plymouth har gått från 3.20 till 1.73 nu på Bet365 medan Portsmouth gått från 1.91 till 4.20. Synd att man inte hängde med där...
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 12:28   #6
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tog -1 till ett bra odds. Tack för spelet, intressant blogg du har!
HalaMadrid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 12:42   #7
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24934

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Den stora frågan är ju dock om detta är ett av dina plus spel eller om du bjuder på ett sånt där annat roligt minus spel?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 12:57   #8
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Den stora frågan är ju dock om detta är ett av dina plus spel eller om du bjuder på ett sånt där annat roligt minus spel?
Var inte sån. Avundsjuka passar ingen: ). Roligt med bra bettare, behöver inte skrämma bort dom vi har. Jag är tacksam för sådana här spel iaf!
HalaMadrid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 13:04   #9
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24934

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HalaMadrid Visa inlägg
Var inte sån. Avundsjuka passar ingen: ). Roligt med bra bettare, behöver inte skrämma bort dom vi har. Jag är tacksam för sådana här spel iaf!
Någon avundsjuka fanns inte med i bilden och bra bettare är alltid trevligt. Frågan är ju dock när bli man klassad som bra, efter 4 spel på en ny blogg? Lite roligt måste man få kunna ha iaf och här va det läge att skoja till det tyckte jag! Hoppas det går vägen med spelet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Akabodil (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 13:29   #10
 
HL333982s avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 226
Sharp$: 1331


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Någon avundsjuka fanns inte med i bilden och bra bettare är alltid trevligt. Frågan är ju dock när bli man klassad som bra, efter 4 spel på en ny blogg? Lite roligt måste man få kunna ha iaf och här va det läge att skoja till det tyckte jag! Hoppas det går vägen med spelet
Med tanke på att oddset droppat rätt hårt sen han la upp spelet (och hade droppat hårt innan) så tyder det ju iallafall på att just detta spel var/är bra. Med det inte sagt att han med all säkerhet är en bra bettare men verkar iallafall inte vara fel ute vad gäller denna match. Och det tycker jag ska creddas. BOL
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 13:40   #11
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24934

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HL333982 Visa inlägg
Med tanke på att oddset droppat rätt hårt sen han la upp spelet (och hade droppat hårt innan) så tyder det ju iallafall på att just detta spel var/är bra. Med det inte sagt att han med all säkerhet är en bra bettare men verkar iallafall inte vara fel ute vad gäller denna match. Och det tycker jag ska creddas. BOL
Absolut, det ser onekligen ut som han (och många med honom) sitter på rätt sida sett till hur oddsen rört sig på denna matchen. Men tack vare tidigare inlägg från rekaren så tycker jag det kan vara relevant att veta om det är ett "plus spel" eller inte.

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av tipparen1 Visa inlägg
Uselt. Ber om ursäkt för den. Här kommer ännu ett spel, det inom citattecken är taget från min blogg:

"Jag tar med ett bet från "Mina plus-spel", som en ursäkt för det senaste usla överspelet. Nu är det inte Europa-fotboll men iom att jag plockar det från min betaltjänst så får det gå här i bloggen.

Fluminense-Palmeiras, hemmlag att vinna @ 1.83 Pinnaclesports
Spelstopp: 23:30.
Insats:4.5/5"

Forca Fluminense!


Själv strävar jag efter att alla spel ska gå plus men alla är vi ju olika och det är ju bara bra det. Hur som, hoppas detta går vägen för er alla och reken i sig är bra skriven men är det inte taget från "plus spelen" så kanske man ska vara försiktig!?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HL333982 (+1), Akabodil (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 16:54   #12
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 13
Sharp$: 600
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Absolut, det ser onekligen ut som han (och många med honom) sitter på rätt sida sett till hur oddsen rört sig på denna matchen. Men tack vare tidigare inlägg från rekaren så tycker jag det kan vara relevant att veta om det är ett "plus spel" eller inte.



Själv strävar jag efter att alla spel ska gå plus men alla är vi ju olika och det är ju bara bra det. Hur som, hoppas detta går vägen för er alla och reken i sig är bra skriven men är det inte taget från "plus spelen" så kanske man ska vara försiktig!?
Du har nog misstolkat det hela. Mina sk "plus-spel" är "extra spel". Det har ingenting att göra med att dom garanterar "plus" såsom i betydelsen "vinst". Utan det är extra spel med högre insats. Alltså spel utöver dom bets som finns postade på bloggen.

Tråkigt dock att tråden ska handla om detta.

Lycka till alla som ryggat!
tipparen1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-14, 21:41   #13
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Tack för tipset!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 00:25   #14
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 125
Sharp$: 341
Standard

Säger tack till tipset också, gick in på -1 och kammade hem en fin slant
apmongo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 09:47   #15
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 54
Standard

Tackar, slängde in en HT/FT till Ply. Skönt att de satte 1-0 i 45:e!
mediaman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td